Ga naar inhoud

Converteren DVD + naar -


Aanbevolen berichten

Aangezien je een DVD+R naar een -R wil kopiëren, neem ik aan dat de film op je +R schijf al een kopie is. Zoals Eddy X al aangeeft kun je dit zondermeer doen. Als je Nero hebt, dan gebruik je DVD kopie om dit te doen. Voor de veiligheid 'on the fly' uitzetten (dus via een nero-image werken) en verder hoef je daar niets voor in te stellen. Wim.
Link naar reactie
[quote:87fa1d43d3="yolk2003"]Het gaat om films. Sommige films staan op DVD+ en wil ik omzetten naar DVD- en andersom. Maar dat kan dus niet begrijp ik uit je antwoord?[/quote:87fa1d43d3] Dit kan wel. Op -R heb je alleen geen +R functies. In theorie kan je op +R de hoofdstukindeling nog aanpassen. Wat ik bedoelde is dat je de informatie wel kan kopiëren, en dat is in jouw geval ook voldoende.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Mij lukt het niet. Heb bestanden van een dvd-r naar mijn harde schijf gekopieerd om te kunnen branden naar een + schijfje. Heb een + brander, maar na het branden met een dvd+ schijfje met nero 6 loopt mijn pc vast bij het uitwerpen van de dvd en/of het bekijken via de verkenner naar de gebrande bestanden. Ook mijn losse dvd speler leest de kopie niet. De bestanden op de harde schijf kan ik overigens wel prima bekijken met powerdvd. Wat doe ik verkeerd?
Link naar reactie
Het is mij iig wel gelukt om een film die op een - schijf staat op een + schijf te kopieëren. Het beste is een brander te hebben die + en - kan branden en een dvd rom speler die beide standaarden kan lezen. Belangrijk is wel dat de dvd +/-r schijf is gefinaliseerd. Met het programma Pinnacle Instant Copy moet het zonder meer lukken, zeker als je eerst de data naar de hdd laat schrijven, maar 1 op 1 kopieëren is eigenlijk nooit aan te raden. Verder is instant kopie niet gratis, het pakket kost geloof ik €49,- en er is helaas geen trial beschikbaar. Maar de aanschaf loont zeker wel de moeite. *Instant copy kan geen dvd schijven backuppen die encrypted zijn, maar in het geval van een recordable dvd schijf hoe je je daar geen zorgen om te maken. Suc7 ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...