Ga naar inhoud

welke nieuwe geluidsdrivers


Aanbevolen berichten

ik heb sinds kort een headset gekocht. deze gebruik ik voor online communiceren bij mp games via het progje Teamspeak. Nu kunnen degene waar ik mee praat mij heel slecht (lees zacht) verstaan. mijn settings in teamspeak staan goed. nu blijkt dat je in windows bij volume en dan geavanceerde volumeregling de boost aan kan passen van de mic. alleen kan ik niet bij deze optie komen (grijs gearceerd). ik kreeg het advies recente geluidsdrivers te downen. Ik heb nu een onboard kaart. (zie verder specs onderschrift). Mijn huidige drivers zijn C media Wave devices. Nu kreeg ik het advies VIA AC 97 geluidsdrivers ( www.viaarena.com ) te installen. Kan dit of heeft iemand een beter advies. Vraag 2: moet ik net als bij video drivers eerst de oude verwijderen of gaan ze er gewoon overheen. BVD
Link naar reactie
De drivers voor je moederbord vind je hier: [url]http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A7V333&Type=Drivers[/url] Je kunt niet altijd zomaar iedere via AC 97 driver gebruiken. Je kunt het natuurlijk wel proberen. Inderdaad eerst de oude driver verwijderen geeft minder kans op storingen tijdens de installatie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...