Ga naar inhoud

Niet meer als 298 mp3-nummers op een DVD?


Aanbevolen berichten

Hoi allen, Mijn zoon heeft recentelijk een DVD-brander gekocht, en ik mocht van hem mijn mp3-cd's overzetten op 1 DVD. Ik heb alles gekopieerd naar een map, en toen met Nero die dvd beschreven. Het gekke wil nu dat op mijn standalone DVD-speler in de huiskamer maar 298 nummers laat zien. In werkelijkheid staan er 1263 mp3-bestanden op. Kan ik zien op zijn computer, maar ook op de mijne. Die stand-alone DVD-speler is een Medion (Aldi), en die heb ik al zo'n 1,5 jaar. Weet iemand soms wat er hier aan de hand is? Grtz.
Link naar reactie
Je bedoelt waarschijnlijk 289? Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen met me autoradio. Deze ziet ook maar maximaal 289 mp3z. Volgens de handleiding van deze radio, is dat het maximum aantal mp3z wat-tie ondersteunt. Dus ik zou als ik jou was ff in de handleiding van je DVD-speler kijken. Waarschijnlijk staat er iets in over het maximum aan mp3z dat de speler kan herkennen. groetjes, Roy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...