Ga naar inhoud

Boxen aansluiten op PC


Aanbevolen berichten

Mijn oude SB AWE64 heeft afgelopen weekend de geest gegeven. Nu ben ik van plan om een nieuwe kaart te kopen met iets van 5.1 of 4.1. Ben niet echt audiofiel ofzo, dus hoeft niet het beste van het beste te zijn. Maar ik vroeg me af of ik mijn huidige PC speakers (gewoon 2 weg stereo) kan gebruiken en die te combineren met een extra 2.1 setje om 4.1 krijgen. Ik ga geen film kijken op mijn PC, maar het is eigenlijk alleen veel games. Hebben die 2.1 setjes apparte aansluitingen voor de Speakers en de subwofer, of zit er vaak gewoon een hoog/laag scheidings filter in het setje?
Link naar reactie
[quote:b435355206="The Ram"]Ik begrijp niet precies wat je bedoelt met je vraag. Als je bedoelt hoe het zit met de stekertjes, dat is één stekkertje per 2 boxen. Misschien kun je als je toch bezig bent beter gelijk een 4.1 of 5.1 set aanschaffen. Die heb je vanaf zo'n 40-50 euro.[/quote:b435355206] Oke, maar die 4.1 of 5.1 setjes, hebben die ook 1 stekker per 2 boxen of 1 voor de hele set?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...