Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Omdat ik mijn nieuws systeem zelf wil samenstellen heb ik de volgende vraag: waarom zou ik een betere geluidskaart nemen....?! op mijn oude pc heb ik het gewoon op mijn moederbord...wat zou ik er van merken als ik een betere geluidskaart zou nemen,en kun je er ook meer dingen op aansluiten..? of nog makelijker gevraagt: waarom kopen mensen dure geluidskaarten...? graag andwoord Groetjes Just
Link naar reactie
Ligt eraan wat voor een boxen je hebt. Als je erg slechte boxen hebt, en je koopt een goede/dure geluidskaart, dan heb je d'r nog weinig aan. Beiden moeten dus goed zijn. Dus én een goede geluidskaart én een goede set boxen. Zo heb je het meeste plezier van je geluid. Waarom mensen dure geluidskaarten kopen? Simpelweg door het (vaak) goede geluid dat deze produceren, en om de extra functies die deze geluidskaarten bieden. Denk dan aan digitale uitgangen/ingangen, meerkanaals opnemen etc. Dat kunnen goedkope geluidskaarten (meestal) niet.
Link naar reactie
Ik ben het met Johnny eens. Het ligt eraan welke opties je wilt hebben, zoals meerdere uitgangen enz. Als je echter tevreden bent over de geluidskwaliteit van de onboard-sound raad ik je aan om het daar gewoon bij te laten. De recente ervaringen bewijzen bovendien dat de kwaliteit hiervan de laatste tijd met sprongen vooruit is gegaan. Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...