Ga naar inhoud

Welk merk DVD + schijven?


Aanbevolen berichten

Ik heb ook een NEC 1100 en ik ben van plan die DVD+R's in een wat grotere hoeveelheid over internet te bestellen (in de plaatselijke winkels vragen ze er €5 voor). Maar heb je met die DVD's dan ook hetzelfde probleem als met CD's, dat ze rotten? In dat geval is het toch wel prettig om te weten welke merken het minst voor rotting vatbaar zijn. Iemand enig idee? :roll:
Link naar reactie
Het medium DVD is natuurlijk betrekkelijk nieuw, dus de vraag is of er al ervaring is opgedaan met het 'rottings'proces. Het zijn natuurlijk vergelijkbare media, maar volgens mij is de tussenlaag wel anders. De levensduur hangt natuurlijk ook af van de manier waarop je er mee omgaat. Na gebruik meteen weer opbergen, niet in de zon of te hoge temperaturen enz. Wat betreft goedkope merken: ik gebruik Arita en volgens de informatie van [url=http://www.opus.nl/]Opus Supplies[/url] is Ricoh de fabrikant. En dat is geen onbekende, dus hoe slecht is Arita dan? Wim.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...