Ga naar inhoud

wELKE GELUIDSKAART ?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zit met het volgende complexe probleem: Momenteel heb ik een SB 5.1 player samen met een Desktop Theater 5.1, DTT2500 digital speakerset. Het geluid vind ik redelijk, het 5.1 surround effect ronduit slecht. Ik zoek dus iets anders en VEEL beters. Ik merk echter dat zodra ik game, ik mijn headset opzet (anders wordt de familie hier gek van t geknal) Dat zo zijnde; heb ik dan eigenlijk wel een surround set nodig? Bovendien gebruik ik het spul voor afspelen van (hoofdzakelijk pop)muziek. Dit overigens WEL over de speakers. Voor een beste kwaliteit denk ik er wel eens aan dat het dan veel beter is daar gewone grote boxen op aan te sluiten onder het motto: kwaliteit is volume (erg kort door de bocht maar toch...) en niet die kleine friemelboxjes van een willekeurige surroundset. Ik heb verder geen ervaringen met andere UITSTEKENDE surroundsets, noch met het aansluiten van audio speakers op een PC. Kan iemand mij een tip geven of meer info zodat ik zelf beter een keuze kan maken? Heeft iemand ervaring met de beschreven mogelijkheden? Welke kaart is dan het beste zonder geld uit te geven aan een berg klimbim die ik niet gebruik? Dank
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...