Ga naar inhoud

Welke dvd brander


Aanbevolen berichten

Ik wil mijn zelfgemaakte videofilmpjes bewerken en op dvd gaan branden. Welke brander is een goede brander? Moet ik plus of min? Ikzelf heb nog geen dvd speler (behalve die in mijn computer). Dus is misschien verstandig om eerst een brander te kopen en daarmee een paar dvd's te maken en dan kijken in welke deze ze afspeelt! Kan ik dan ook zomaar mijn zelfgemaakte dvd's bij iemand anders op een dvdspeler afdraaien? Ik lees wel dat de Nec1300a en de Plextor 708 allebei vaak naar voren komen. Er zit wel een groot prijsverschil tussen. Wie kan mij hier eens simpel wat duidelijkheid over geven? :oops:
Link naar reactie
Bedankt Remko voor je reactie. Ik heb toevallig via een collega de PCM gelezen met een test van twaalf branders. Daarin kwam de Plextor als beste. Maar dat was alweer een ouder type. Ook een Pioneer en Philips kwamen goed uit de test. Enigste minpunt bij de Nec 1300a was dat er geen software bijzat. Gezien de prijs denk ik dat de Nec ook wel zeer aantrekkelijk is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...