Ga naar inhoud

DVD video maken


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe dvd brander gekocht alsmede Nero 6 dus het moet lukken zou je zeggen. Ik heb diverse filmpjes op cd gebrand, als supervideo cd zodat ik ze ook nog in de stand alone dvd speler kan draaien. In totaal zijn dit zo'n 20 cd's dus wilde ik deze nu graag op dvd branden. Via Nero Vision Express lukt het niet. Er wordt gevraagd om een mpg/dvd license codec. Deze staat op de website van Nero als "not available" en ik heb mijn harde schijf helemaal vol staan met mpegjes. De SVCD bestanden kunnen dus niet gewoon gebrand worden. Nero wil bestanden met de extensie .Bup .Vob of .Ifo (?? nvg) maar kan ze (nog) niet zelf converteren Weet iemand hoe ik mijn svcd's op dvd formaat kan krijgen zodat ik ze kan branden?
Link naar reactie
Ik kan niet eens kiezen voor cd bij mijn nero vision. Mijn dvd brander wordt waarschijnlijk direct herkent. ik krijg maar 3 opties in het eerste scherm: capture video burn video open existing project ik kies dan burn video dan kan ik kiezen uit DVD video VCD video SVCD Video En dat is alles wat ik met nerovisions kan (versie 1.0.3.0)
Link naar reactie
Helaas staat de optie van DVD er niet bij. Wel "Other Formats", maar zodra ik dat doe wordt er gevraagd om een aanvullende mpeg2 licentie. Nero heeft deze nog niet uitgegeven, dus ik zoek vervanging. Ik had er wel 1 maar die deed over een film van een +-30 min. (avi) naar svcd volgens de eerste indicatie 31 uur!!!! liever dus 1 die het iets sneller doet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...