Ga naar inhoud

firmware nec 1300


Aanbevolen berichten

hier zijn we weer met de nec :roll: ben van plan om zo'n writerke aan te schaffen, vooral voor eigengemaakt filmkes te writen. (met tempdvd author & nero) heb nu op de site van [i:436b875920][url=http://herrie.rpc1.org/]Herrie[/url][/i:436b875920] gezien dat er verschillende updates zijn (en telkens een dos & windows versie) Zijn er mensen die hun toestel hebben geflashed met deze versie: 107v3 (1.07) - normal (windows flasher) en wat zijn uw bemerkingen? Is het trouwens niet beter om zo'n flash uit te voeren in DOS dan in winXP? Ik heb ook ergens gelezen dat er een verschil is tussen de retail, de OEM en de bulk versie van dit toestel? BTW twijfel nog altijd tussen de NEC en de Pioneer dvr106D
Link naar reactie
wat is het verschil tussen de versie van HERRIE en die van NEC zelf. Beide is versie 107 Aangezien het voor video is, heb ik al een en ander getest. mijn samsung stand-alone dvd-speler speelde een schijfje af, gemaakt met een pioneer dvd-R (de pioneer 05 of iets, op een mac met een imation schijfje), dezelfde film, maar dan gebrand met een benq dvd+r (media was sentinel) en nero (dacht de 5.5, kan 6.0 geweest zijn ook) speelde hij echter niet af. Het lukte wel op een andere dvd-speler. Maar een dvd+r gemaakt met een philips stand-alone dvd-maker, leest mijn samsung dan weer wel. Is er nu onderling nog een verschil tussen de DVD-r branders? Ik bedoel, kan het zijn dat mijn samsung enkel de schijfjes leest van een pioneer brander en niet van een nec?
Link naar reactie
Ik zelf heb nog een Philips standalone van 3 jaar oud en die leest tot nu toe alle gebrande schijfjes. Behalve zelf gemaakte vakantiefilmpjes die trillen een beetje, maar als ik het ff op een stukje snelspoelen zet dan werkt hij wel goed. In het blad PC magazine staat een test van branders, maar opmerkelijk was dat ze naar een Hifi zaak geweest zijn en geprobeerd hebben zelf gebrande dvd's af te draaien. Resultaat 3 van de 20 dvd spelers speelde de gebrande dvd's af.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:fa6fc45580]Het verschil tussen V107 en V107v3 is dat er VEEL MEER media ondersteund wordt, de NEC versie is gewoon waardeloos! Heb hem ook met windows geflashed, dit is net zo veilig als de NEC versie.[/quote:fa6fc45580] Waar kan ik die windows versie vinden. Zelf heb ik net een nec 1300 en snap niet alles van wat er in dit forum geschreven wordt. Onder nero 5.5.99 ziet hij in iedergeval deze schrijver niet :oops:
Link naar reactie
@Dunja, Eerst moet je versie 6.0 downloaden van Nero, daar de oude versie de NEC drive niet herkent daar hij toen nog niet ondersteund werd (en zelfs nog niet bestond). Op die site van "Herrie", via de link die hierboven vermeld staat, moet je links op de _NEC DVD_RW ND-1300A klikken en vervolgens rechts op de link n107v4an.exe klikken. Nu kun je rechtstreeks de firmware donwloaden. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...