Ga naar inhoud

dvd in auto


Aanbevolen berichten

Aangezien het hierbij om een niet standaard DVD speler gaat acht ik de kans klein dat hiertoe via deze kanalen mogelijkheden vindt om hem regiovrij te maken. Heb je de dealer al gevraagd? Ik neem aan dat hij in een Mercedes zit? Ik wee dat er voor de BWM wel mogelijkheden bestaan, maar ik geloof niet dat dit dezelfde speler is. BTW Het uitschakelen van de dvd mode tijdens het rijden lijkt me niet voor niks! Volgens mij gaat dit via de boordcomputer (dus software). Ook hiervoor heb je volgens mij alleen maar een kans van slagen via de dealer.
Link naar reactie
Hij zit inderdaad in een mercedes. De dealer kan me niet helpen. En ik weet dat het niet voor niks is, maar het is niet verboden om te kijken tijdens het rijden, dus ik wil hem eigenlijk gewoon laten spelen onder het rijden. En als ik eigenlijk eerlijk ben gaat het meer om het kunnen dan om het nut ervan. ;) Het leek me gewoon een uitdaging om dit te kunnen doen. grtjs leon
Link naar reactie
Ik weet precies wat je bedoelt, maar dit soort installaties worden nog te weinig verkocht. Daarom zal het moeilijk zijn een oplossing te vinden. Ik heb een zakenrelatie met een BMW 530 die zijn speler wel heeft laten ombouwen, zodat hij speelt tijdens het rijden. Deze ombouw is door BMW in Duitsland gedaan. Misschien een tip om daar een te kijken. In Duitsland zijn ze immers verder met dat spul dan bij ons. Succes ermee.
Link naar reactie
[quote:8411768a9d="leon"]Hij zit inderdaad in een mercedes. De dealer kan me niet helpen. En ik weet dat het niet voor niks is, maar het is niet verboden om te kijken tijdens het rijden, dus ik wil hem eigenlijk gewoon laten spelen onder het rijden. En als ik eigenlijk eerlijk ben gaat het meer om het kunnen dan om het nut ervan. ;) Het leek me gewoon een uitdaging om dit te kunnen doen. grtjs leon[/quote:8411768a9d] Ik geef je weinig kans althans via de officiele kanalen. Als er een aanrijding ontstaat en de dvd was aan het spelen heb je denk ik een ZEER GROOT PROBLEEM en ook de mensen die je hebben geholpen om de beveiliging uit te zetten. Je moet het in de geest zien van Bellen tijdens het Rijden (zonder handsfree kit). Een dame die dat deed en iemand dood reed is door het OM voor de civiele strafrechetr gedaagd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...