Ga naar inhoud

Lijstje NEC 1300 bruikbare DVD's


Aanbevolen berichten

[quote:8d0b524571="Salseros"][quote:8d0b524571="jans6681"]:roll: De tijd zal leren of deze brander wel blijft functioneren. :wink:[/quote:8d0b524571] Het is te hopen voor je, bij mij is hij al voor de 2e keer verrot in een half jaar tijd. Gelukkig nog garantie (nog net), maar ik koop echt nooit meer iets van NEC !! :x[/quote:8d0b524571]Aaaih, moet ik bang worden :) .Pas als het hier vol staat met NECbranders die kapot gaan , ja dan :-? . Het is net als toen met de Plextor CDbranders, mensen vonden hem prima, maar er waren ook die het niks vonden . Achteraf bleek het toch de beste brander tezijn die je toen kon kopen .Moet ik nog het voorbeeld geven van die dure Mercedes en het maandagmorgen produkt
Link naar reactie
[quote:ba6833bb71="Henny"]Wel: Arita DVD-R Philips DVD+R ....en nog een paar wazige anderen (ben de namen kwijt, en kan de DVD's zo snel effe niet vinden). Om eerlijk te zijn ben ik nog geen enkele DVD tegen gekomen die mijn Necje niet wil branden :) Firmwareversie: ehm....hoe kan ik dat checken? Ik heb hem in ieder geval nog nooit geflashed.[/quote:ba6833bb71] Ik heb nu binnen één halfjaar mijn 3e NEC 1300A (firmware 1.04)brander. De eerste moest in reparatie omdat hij geen Pioneer DVD-RW goed wilde schrijven. Leek of alles goed gegbrand was maar was met geen mogelijkheid terug te lezen. De 2e brander (firmware 1.08) gaf problemen met het schrijven op Princo DVD-R 1-4x. Deze werd dor NEC omgewisseld tegen nr.3 met Firmware 1.0A met de mededeling dat ik de Princo's maar beter in de vuilnisbak kan gooien. Schijnen erg veel problemen mee te zijn. Ik heb nu Traxdata DVD-R 4x speed aangeschaft en die doen het uitstekend zo te zien. Geen errors meer met Nero CD-DVD Speed zowel de speedtest als de scandisk geven geen errors. Probeer dat maar eens bij gebrande Princo's; een groot aantal errors zie je dan. Ook mijn advies is dus dat goedkoop duurkoop is en dat ik NOOIT meer Princo's gebruik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...