Ga naar inhoud

please advies


Aanbevolen berichten

ik heb nu een dvd gebrand smartripper en dvd2one als ik hem afspeel op me pc moet ik via het menu van het dvd programma waarmee ik de film bekijk nederlands selectere dan heb ik ondertiteling nu deed ik het in me dvd speler voor op de tv en dan speelt die gewoon af maar zonder ondertiteling en kan ik dus niet de keuze maken dat die ondertiteling moet afspelen wat op de pc wel kan wie weet een trucje dat ik ook ondertiteling op me tv krijg
Link naar reactie
DVD2one niet meer gebruiken. Het is wel een handig programmatje, maar ik lees overal klachten dat sommige functies van de originele DVD het bij de kopie niet meer (of goed) doen. Uit alle testen komt DVDShrink naar boven als nr.1. Ik heb er zelf al heel wat gedaan, en ik heb nog nooit enig probleem ondervonden. De nieuwste versie stelt trouwens alles zelf in, dus je hoeft alleen op OPEN DVD te klikken, vervolgens op Backup!, dan een lokatie opgeven waar hij de DVD files opslaat en hij ript m naar je Harddisk.
Link naar reactie
Moet hier even op reageren. Ik gebruik ook DVDshrink. Werkt inderdaad prima. Maar soms verschijnt de ondertiteling niet automatisch. Deze staat dan uit en soms ook nog op de verkeerde taal die niet meegeselecteerd is. Dit ligt volgens mij aan de soort DVD (Starwars II is daar een voorbeeld van). Soms is de DVD in een ander land uitgebracht en is de standaard ondertiteling niet Nederlands (Starwars II stond op Frans). Ik denk dat dat eigenlijk het probleem is. De ondertiteling kan ik inderdaad via de afstandsbediening van mijn DVD-speler aanzetten. Bij mij heet het knopje Display. Misschien dat de handleiding van je DVD-speler je verder kan helpen. Wim.
Link naar reactie
Inderdaad via het knopje subtitles (oid) de ondertiteling selecteren....Indien je DVDshrink gebruikt, kan je ervoor kiezen om alle menu's mee te rippen en als je voor de menu's instelt dat hij still images moet gebruiken zullen ze ook geen noemenswaardige ruimte in beslag nemen, op die manier heb je nog altijd de volledige menu mogelijkheden op de dvd staan om geluid en subtitles te selecteren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...