Ga naar inhoud

Nieuwe Speakers


Aanbevolen berichten

Iemand ervaringen met dit setje: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/product.jhtml;jsessionid=TTS0JTPIORDLOCRQNE2RYVYKGBUCWHD0?divId=0&groupId=CONNECTION_GR&catId=MULTIMEDIA_PCPROD_CA&subCatId=PC_MULTICHANNEL_SPEAKERS_SU&productId=A3.610_001 In de laatste computertotaal word hij heel goed gevonden bij een review. Ik heb alleen gehoord dat die "platte" satalietjes een droog geluid maken tov de gewone speaker met klankkast. Klopt hier wat van en heeft iemand hier ervaringen mee? bvd
Link naar reactie
Laat je keuze niet teveel beinvloeden door het wattage van de speakers. Op de dozen van Trust (en vast ook andere merken) staat het vermogen aangegeven in ...Watt PMPO. Als je dan gaat uitzoeken wat dat PMPO inhoud, kom je er achter dat zo'n groot vermogen onzin is. Het PMPO vermogen is het maximale vermogen van alle speakers bij elkaar opgeteld, wat ze kortstondig en inclusief maximale vervorming kunnen weergeven. Zo kom je dus op een vermogen van bijvoorbeeld 4500 Watt PMPO, terwijl het echte vermogen (RMS) 5 x 3W en 1 x 15 RMS is. Kijk dus goed naar het RMS vermogen en [b:b8ec22e1ce]NIET[/b:b8ec22e1ce] naar het PMPO vermogen.
Link naar reactie
Yep, bedankt voor de informatie maar ik wist al een beetje dat ik me al helemaal niet op PMPO moet blindstaren en dat RMS ook nog eens een ruimgenomen waarde is. Nu weet ik alleen nog steeds niet hoe het zit met die "platte" speakers. Dat wil ik eigenlijk toch best graag weten, omdat een vriend van mij beweert dat deze nogal "kill" klinken, terwijl in de laatste CT deze set als subliem geluid werd aangestipt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...