Ga naar inhoud

Bose 3-2-1 systeem


Aanbevolen berichten

Hm, mijn moeder heeft zo'n setje staan. Als je werkelijk van klasieke muziek houd, en dat betekend meestal van een natuurgetrouwe weergave van instrumenten zoals strijkers,blazers en percussie dan laat je dit setje links liggen, en eigenlijk per definitie Bose. Ik vind het setje meer geschikt voor stevige pop, de lage bassen zijn wat mij betreft te duidelijk aanwezig en midden is te zwak. Mooi geluid en melkpakken gaan nu eenmaal niet samen, zelfs niet bij bose.(alhoewel de melkpakken van bose wel de betere zijn) Koop een knappe 5.1 of 6.1 receiver een een knap setje luidspeakers van bv Magnat of harman Kardon, Eltac, B&W, dan kom je met iets thuis wat goed films speelt en ook klassiek tot zijn recht laat komen.
Link naar reactie
// syp Het allerbeste meet-instrument ben je nog altijd zelf ... Ik zou zelfs zeggen dat je al die 'beroemde' merknamen moet 'vergeten' en gewoon 'blind' gaan luisteren naar een aantal sets in een situatie die lijkt op jouw huiskamer (= dus niet midden in een winkel waar die Bose-speakers vaak staan opgesteld ... ). Als je dan ook nog muziek pakt die je zelf door en door kent moet het lukken om een nette set luidsprekers te vinden. Tenminste ... als je van te voren een vast budget hebt gekozen, want dit soort dingen kost net zoveel geld als je zelf hebt ...
Link naar reactie
[quote:af60feb01f="syp"]Allemaal bedankt, ik weet nu genoeg, Geen Bose. Kees[/quote:af60feb01f] Schrijf het niet bij voorbaat af alleen maar omdat er een website is die (IMHO) wel heel erg op Bose scheld. *luister* naar die dingen en vergelijk ze met speakers/versterker/cd-speler die in hetzelfde budget zitten. Pas dan kun je echt zeggen of het wel/niet jouw smaak is(!) Dat gezegd hebbend vind ik het wel vreemd dat Bose niet het DTS & Dolby Digital-logo gebruikt ... De meeste andere apparatuur & merken die ik gezien heb kunnen het niet nalaten om ieder mogelijk 'erkend' logo'tje af te drukken. En de reclame is zo 'overdreven' dat het idd voelt alsof er 'iets' te verbergen is.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:6a5436695c="JaFO"][quote:6a5436695c="syp"]Allemaal bedankt, ik weet nu genoeg, Geen Bose. Kees[/quote:6a5436695c] Schrijf het niet bij voorbaat af alleen maar omdat er een website is die (IMHO) wel heel erg op Bose scheld. *luister* naar die dingen en vergelijk ze met speakers/versterker/cd-speler die in hetzelfde budget zitten. Pas dan kun je echt zeggen of het wel/niet jouw smaak is(!) Dat gezegd hebbend vind ik het wel vreemd dat Bose niet het DTS & Dolby Digital-logo gebruikt ... De meeste andere apparatuur & merken die ik gezien heb kunnen het niet nalaten om ieder mogelijk 'erkend' logo'tje af te drukken. En de reclame is zo 'overdreven' dat het idd voelt alsof er 'iets' te verbergen is.[/quote:6a5436695c] kijk is uit naar klpisch horn systeem [url]http://www.klipsch.com[/url] of Jamo [url]http://www.jamo.com[/url] of jbl die hebben ook leuke speakers [url]http://www.jbl.com[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...