Ga naar inhoud

Problemen met lezen van CD


Aanbevolen berichten

Mijn laptop is standaard uitgerust met Easy CD Creator 5.31. Basic (ROXIO). Ik heb vanaf mijn digitale camera foto's naar de laptop gezet en vervolgens naar een CD verplaatst. Dat heb ik tijdens de vakantie meerdere keren gedaan en het werkte allemaal perfect. Thuisgekomen heb ik de CD in mijn pc gedaan. Op deze pc staat: Easy CD Creator 4. Ik kreeg de melding dat ik Adaptec UDF Reader diende te installeren. Dit heb ik gedaan en op mijn CD, waar de foto's op stonden, staan nu 2 bestanden: UDFINST (Toepassing) en Autorun (Setupinformatie). De foto's zijn spoorloos. Als ik UDFINST aanklik wordt er gevraagd om het programma te installeren. Als ik dat doe, verandert er echter niets. Sinds kort geeft mijn laptop tijdens het opstarten de melding dat Easy CD Creator (die ROXIO dus) een conflict kan veroorzaken met mijn systeem. Bij voorbaat hartelijk dank voor reacties. Vriendelijke groet, Carl Slotboom.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...