Ga naar inhoud

Menu maken voor een DVD.


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb wat kleine dvdtjes van 1 gig per stuk. Ik wil deze nu op 1 DVDR branden en daar graag een Menu voor hebben. Iets in de trend van aflevering kiezen deel voor deel of de keuze play all. Ik zou deze DVDR willen maken ik DVD Maestro, want die heb ik. Maar weet iemand en zou dat dus ook willen uitleggen hoe ik een menu moet maken in Maestro, of het menu maken in een ander programma en importeren in maestro? Een goede tut zou welkom zijn. Bedankt.
Link naar reactie
[quote:6fc7144ae6="JP-Sjonnie"]Kijk op http://www.doom9.nl/ Ik heb zelf ooit eens DVD Lab gebruikt, en die werkt ook wel prettig.[/quote:6fc7144ae6] Nog even een vraag hierover. Ik heb dat geprobeert en het gaat prima. Ik heb het hier dus niet over svcd of zo maar echt vob enz files. Inderdaad kan je daar heel makkelijk een menu in maken. Aleen het volgende probleem. Als ik dus de boel klaar heb en DVD-Lab heeft de nieuwe vobs enz gemaakt en ik speel hem af, wat schetst mijn verbazing. de subs zijn paars in plaats van het wit wat erin zit. Hoe kan dat en is dat op te lossen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...