Ga naar inhoud

regiocode stand alone opeens gewijzigd


Aanbevolen berichten

kiekeboetjez peepz.. mijn papsje heeft een daewoo DV 115 dvd 5.1 systeempje staan sinds een jaartje ... en die heeft het altijd goed gedaan enzo ... Ik kijk er naar volle tevredenheid mijn videocd's op and so on and so on Wat schetst mijn verbazing dat nu opeens, uit het niets, de regiocode is gewijzigd in .... ( in ieder geval iets anders dan 2 ) Toen mijn vader hem heeft gekocht, kreeg je er een printseltje bij met hoe je de regiocode kan wijzigen .... (hail de mediamarkt ) Maar die code erop heeft het nooit gedaan ... en dus hebben we hem niet regiovrij gemaakt ... Nu is mijn vader van mening, dat degeen die hem heeft aangesloten voor hem WEL de regiocode vrij heeft gemaakt... maar hoe wisttie nie meer ... Nu opeens sinds gister kunnen er geen dvdregio 2 dingen meer ( vrije codes wel ) en andere regio's heb ik hiero nie liggen Mijn vader weet zeker dattie al tijden geen dvd heeft gespeeld, maar dattie het wel deed ... dus de code is OPEENS ( ghehe) veranderd ... Nu weet ik dat in principe de code gewijzigd kon worden door de cd lade open te doen en de code 89620 in te typen oid je de code kon vrijzetten Nu weet ik dus ook dat mijn kleine het erg leuk vind om met de lade te spelen, sinds ze knopjes heeft ondekt ... Daarbij weet ik ook al dat ze dan hard wegrent met de AB ... Ik ben zelf bang dat de kleine in al haar wijsheid de code per ongeluk heeft veranderd terwijl ze de lade open had gezet ... Hoe krijg ik hem minimaal terug op regio 2 en liever regio vrij ??? de bijgeleverde code heeft het bij ons nooit gedaan, zoals gezegd EDIT: Laat maar ... IKKE SUFFIE :oops: lang leve google en dan zoeken zonder spelfouten ... even voor anderen ... de code bleek dus : cdlade openen .. code 8926 en dan voor de regio 2 of welke regio dan ook ... de reden was dat er bij ons op het blaadje een 0 stond voor de laatste ... en regio nul bestaat niet, maar staat dus blijkbaar ook niet voor vrij ... PS Ik ben nu er wel verdomd zeker van dat dat kleine anderhalfjarige loedertje dit gewoon express heeft gedaan om opa en oma te pesten he... :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
foxie ik heb net met google "daewoo dv115 region free" ingetikt en je rkijgt multiple hits. Uit de 2e entry heb ik deze gekopieerd voor je. (moet nog uitzoeken hoe ik een link in een antwoord plaats) 1. Remove any discs in the machine. 2. Press the Open/Close button on the front of your DVD (Open lid). 3. On the Remote Control key in 8, 9, 2, 6. 4. Wait for five seconds. 5. Press 0 on the Remote Control. 6. Wait for 15 seconds. 7. Press the Open/Close button on the front of your DVD (Close lid).
Link naar reactie
Ik had hem ook de eerste x googlen niet goed ingeklopt want 2e x vond ik hem gelijk ... had ook me 1e post gelijk aangepast ongeveer minuut na posten ... owwwwwwww kijk bosje nu zie ik wrom die de nul niet pakte bij mij ... ik had hem al teruggezet op regio 2 ... want de nul pakte die niet ... maar om op vrij te krijgen had ik dus ff moeten w8en met de 0 inkloppen die 15 sec daarna w8en hoefde verder ook niet ... strax maar eens kijken of ik hem op vrij krijg ... En de kleine van de ab's af laten blijven ... ik heb ze nl ook al een paar keer van een wisse dood in haar zwemparadijsje gered ... :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...