Ga naar inhoud

geen beeld!!


Aanbevolen berichten

Ik heb een film gedownload AVI-bestand (DVD-rip). Als ik het afspeel krijg ik geen beeld, geluid werkt wel. Er staat dan [i:c6e01449a3]Rendering failed System reports: Ox4o257 cannot play back the video stream: no suitable decompressor could be found. Most probably you do not have a proper codec.[/i:c6e01449a3] weet iemand hoe dat komt?
Link naar reactie
[quote:d1b9f7a8c2="Tolgay"][i:d1b9f7a8c2]Rendering failed System reports: Ox4o257 cannot play back the video stream: no suitable decompressor could be found. Most probably you do not have a proper codec.[/i:d1b9f7a8c2] [/quote:d1b9f7a8c2] De foutmelding geeft het al aan. Je hebt niet de goede code. Download de laatste eens bij Divx.com
Link naar reactie
je hebt waarschijnlijk niet de goede codecs ervoor ... waarmee speel je hem af ?? welke codecs heb je wel? hoor je wel het geluid ervan ?? ik denk dat je het beste een divx en een xvid codec moet downloaden en dan nog eens bekijken ... Je kan ook G-spot downloaden ... die bekijkt welke codec voor de film is gebruikt ... zodat je die kunt downloaden.. Maar meestal is alles toch divx of xvid ... en teveel codecs zorgt ook voor problemen, dus probeer eerst eens die 2
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...