Ga naar inhoud

Multistekker?


Aanbevolen berichten

Meerdere apparaten op een INPUT gaan zeer waarschijnlijk storen op elkaar. Een OUTPUT kun je wel zonder problemen opsplitsen, maar een input niet. Het kan goed gaan hoor, maar de kans is ook groot dat de apparaten op elkaar gaan storen. Waar je in zo'n situatie in ieder geval op moet letten is dat je niet meerdere apparaten tegelijk aan hebt staan.
Link naar reactie
Ik weet dat deze kastjes bestaan maar had deze optie niet genoemd omdat deze bijna altijd voor Tulpstekkers bedoeld zijn. Het is dan een beetje lastig als je meerdere verloopsnoeren moet kopen. Maar het kan wel als je een snoer van tulp naar jack neemt voor naar de pc en de rest van de apparaten voorziet van tulp-tulp kabels. Kastjes voor 3 aansluitingen kosten rond de 15euro.
Link naar reactie
  • 5 weken later...
[quote:a57eaa2dc8="OAP"]Ik heb rond de pc vier kandidaten voor de Line-in en drie voor de Line-out, maar zulke geluidskaarten worden niet gemaakt. Weet iemand daarvoor een goede oplossing anders dan omprikken? Ik kan wel een schakelkastje maken, maar wat voor schakelaars moet je dan gebruiken om de afscherming niet teveel te onderbreken?[/quote:a57eaa2dc8] Betreft het een geluidskaart of zitten de aansluitingen onboard (op het moederbord)? I.h.a. worden bij nieuwere systemen bepaalde kleurcombinaties op de connector gebruikt: Rood=mic, Groen=hoofdtelefoon/uitgang, Blauw=line-in, Zwart=uitgang(SB live).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...