Ga naar inhoud

gezocht mixer SB PCI128


Aanbevolen berichten

Ik zoek de mixer die je van creative vroeger kreeg bij de SB PCI128 en SB PCI64. Dus alleen de mixer met de bijbehorende dll?s en help bestandje. Bij de site van creative kan ik hem niet los downloaden en verder op het net kan ik hem ook niet vinden. En aan de setup file van SB PCI128 heb ik ook niets want ik heb die geluidkaart niet. Het gaat mij alleen om de Mixer. Misschien is er iemand die hem nog ergens op de pc heeft staan??. kijk even op deze site dan weet je welke mixer van creative ik bedoel. http://www.active-hardware.com/english/reviews/soundcards/sbpci128.htm
Link naar reactie
Ik heb hem hier voor je, maar het lukte me niet om hem downloadeble te maken van mijn serverruimte. Zei alleen maar pagina niet aanwezig oid en doel opslaan als werkte ook niet. Zeg maar hoe je het wilt ontvangen. Ik kan hem opsturen. 't is ingepakt ongeveer 700 kb. Ik had dat ding nog nooit gezien. Niet eens de rest van de inhoud van de cd doorgekeken. :oops: Waar heb je het voor nodig, als ik zo brutaal mag zijn om het te vragen?
Link naar reactie
Ik heb je een prive bericht gestuurd met mijn E-mail adres, dan moet het wel lukken. Waar ik hem voor gebruiken wil? Het is voor een oude pc waar ik MIDI -files mee afspeel. Er zit een AWE32 in waar ik de Reverb en Chorus moet instellen via de AWE-control en voor de Volume moet ik weer naar de standard windows mixer. :( Kortom via deze mixer kan ik de kanalen , volume en alle effecten instellen. Nu maar hopen dat hij wil draaien met mijn AWE32. :wink: Alvast bedankt voor het opsturen Robert
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Helaas heeft Robert mij niet kunnen helpen aan de creative mixer. Aan de pogingen van Robert heeft het niet gelegen. Maar omdat ik het toch nog niet wil opgeven vraag ik het nog een keer. Dus ik zoek de originele creative mixer die bij de SBPCI128 zit. De mixer moet draaien in windows 98 Dus alleen de mixer met de bijbehorende dll?s en help bestandje. Wie kan mij helpen? [img:26ef2b92f8]http://www.active-hardware.com/images/sbpci128mix.gif[/img:26ef2b92f8]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...