Ga naar inhoud

van midi naar wave/mp3


Aanbevolen berichten

[quote:2a0cf5f6b1]Ik heb een .mid bestand dat ik moet branden als audio bestand. Dus converteren naar wave of mp3. [/quote:2a0cf5f6b1] Ik zit met hetzelfde probleem, en dacht de oplossing te hebben gevonden. Die oplossing is: stel de Geluidsrecorder in voor Opname van Wave geluid, en met de gewenste kwaliteit, en speel nu het MIDI bestand af met de Windows Mediaplayer. Het opgenomen bestand kan nu als .WAV bestand worden opgeslagen. Helaas... de Geluidsrecorder kan maar 60 sec geluid opnemen. Vandaar mijn vraag: HOE KAN IK DE MAX OPNAMETIJD VAN 60 SEC VAN DE GELUIDSRECORDER GROTER MAKEN??? Ik werk met Windows XP Home, en heb geheugen genoeg (512MB) lijkt me zo.
Link naar reactie
Ik weet de geluidskwaliteit niet maar het proggie midi2wav recorder zou dit moeten kunnen. De demo van het proggie kan maar 10 sec saven maar de volledige versie heeft ook een batch mogelijkheid. Dan kan je meerdere midi files achter elkaar omzetten. http://www.midi2wav.com/download.html Hier te vinden. Proggie kost wel $25,-. proggies zoeken doe ik nooit met google, kijk bij tuows & bij download.com. Anders bij google kijken naar shareware sites... Groet, Stofnest.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...