Ga naar inhoud

SBLive en 5.1 Speakers


Aanbevolen berichten

Ik heb een SoundBlaster Live! 5.1 geluidskaart en JS 5.1 Speakerset Ik heb alles aangesloten volgens het schema. Ik hoor ook overal geluid uit, behalve de subwoofer is enorm zacht, ik krijg daar bijna geen geluid uit. Ook niet als ik bass/volume op z'n hoogst zet in het mixer schema. Al andere boxjes doen het allemaal op normaal volume. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt, Johan
Link naar reactie
Die Creative kaarten hebben een speciale stekker nodig (die op de oranje bus gaat van de kaart) om het sub kanaal van de middenspeaker te scheiden. De Inspire en Cambridge series (huismerk) hebben dat wel, weet niet hoe jou setje eruit ziet, de stekker die in de oranje bus gaat moet meerdere "contactpunten" hebben
Link naar reactie
Hmm vind het toch nog steeds vaag hoor. In de handleiding van m'n speakers staat: 3 jack kabels & in de handleiding van m'n geluidskaart ook :roll:. En ik heb ze allemaal ook goed aangesloten -> creative diagnostics. Als ik dan zo'n speciale oranje zou hebben, heb ik toch een aansluiting teveel :roll:.
Link naar reactie
kijk, je sub en je middenspeaker gaan door hetzelfde stekkertje, dus je hebt een speciale nodig The Sound Blaster Live! 5.1 cards have a shared jack for Analog center/subwoofer out and Digital Out. This jack is a 4-pole mini jack (1/8"). The selection between Analog Out and Digital Out is determined by software.
Link naar reactie
Nee, dat werkt bij mij ook niet. Maar nogmaals ik heb wel geluid uit mijn subwoofer maar enorm zacht. Het is nauwelijks te horen. Dus ik heb in de mixer de bass al tot bovenaan staan. Een vinkje bij bass redirection, maakt niks uit. Eigenschapopen van audio in windows staat het ook goed -> 5.1 luidsprekers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...