Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:202d335783="Djordie"]Als ik foto's in jpg formaat brand op een DVD, ziet de DVDspeler de DVD dan als een gewone fotoCD en is deze dan op een standalone DVD speler af te spelen?[/quote:202d335783] Ja, het is dan wel geen foto CD maar het werkt vergelijkbaar. Je kan in principe de foto's ook nog in een map plaatsen (maximaal 1 niveau). Experimenteer maar eens met een RW. Je kan overigens ook gewoon een CD-Rom/RW gebruiken. Het is geen pretje om op een Dvd speler naar foto "nummer 2000" te bladeren als er pakweg 4000 opstaan. Er schijnt een beperking te zijn in de maximum bestandsgrootte. Ik heb er zelf nog niet mee geëxperimenteerd, dus kan ik je er dus ook niks zinnigs over vertellen.
Link naar reactie
nah niet de bladersnelheid ... maar de uiteindelijke grootte ... er kunnen misschien wel 10.000 foto's op een dvd ... das leuk als je de 7002 wil hebben ofzo... ben je 3 uur aan het zoeken op die dvd een cd is gewoon veel kleiner en daar passen ook aardig wat foto's op ... is misschien gewoon wat fijner werken ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...