Ga naar inhoud

ccs kopieer beveiliging?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een aantal muziek dvd's gekocht, en wil hiervan graag een verzamel dvd maken, net zoals je dat met muziek cd's kan doen. Ik heb een hiervoor ook eeb dvd brander gekocht. Als ik met de benodigde software bepaalde tracks van een dvd probeer af te halen, krijg ik altijd de melding dat de dvd een zogenaamde ccs kopieer beveiliging heeft. Het lukt dus gewoonweg niet. Wat ik vreemd vind is dat wanneer je een dvd in de winkel koopt deze een beveiliging heeft, ik kan mij voorstellen dat wanneer je iets dergelijks huurt het wel een beveiliging heeft. Is het nu zo dat er altijd een beveiliging op zit en je dus ook nooit voor jezelf een compilatie/verzamel dvd kan maken? Wie wil mij vertellen hoe dit in elkaar steekt en/of er misschien toch een manier is om toch een verzamel dvd te kunnen maken? Ik ben wat dit betreft echt nog een leek en is hier gewoon een speciaal programma voor te verkrijgen. Zoniet dan heb ik de dvd brander voor niets aangeschaft. Bij voorbaat dank voor de reacties! Leon
Link naar reactie
Bedankt Johnny321! Nu lukt het eindelijk. Nog een vraagje, als ik nu een bestand krijg van meer dan 4.7Gb bijvoorbeeld 6Gb, kan ik deze dan toch op een dvd krijgen? Ik heb gehoord dat het bijvoorbeeld kan met pinnacle instant copy. Hij comprimeerd dan het bestand, zonder dat dit erg zichtbaar wordt. Dit heb ik uitgeprobeerd en lukt wel met een muziek dvd die zogenaamd 2-lagig is en zo'n 7Gb groot is, nu is dat wel leuk, maar deze hoef ik natuurlijk niet op 4.7Gb kwijt. Nu wil ik graag weten wanneer ik bestanden heb die ik eerst op mijn harde schijf heb geplaats dan terug kan zetten op dvd.(groter dan 4.7Gb) Ik ben aan het stoeien gegaan met het programma dvddecrypter, maar deze maakt er een video-ts bestand van, wat instant copy niet ondersteund. Wil jij mij uitleggen hoe ik dvddecrypter in moet stellen zodat ik het met instant copy kan gebruiken? Of heb ik dan een ander programma nodig, die de bestanden wel ondersteuen? Misschien ga ik te ver en wil ik weer veel te veel....ik had het ergens gehoord dus zodoende, anders ga ik het zo uit puzzelen dat het ongeveer 4.7 Gb wordt. Nogmaals bedankt voor de reacties! Leon
Link naar reactie
Ik weet niet of die er zijn, maar koop anders een lege dvd die je aan beide kanten kunt beschrijven. Dan kun je 2x4.7=9.4 GB kwijt op een dvd. Als je het wilt comprimeren moet je hier ff kijken: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=90779&highlight=dvd5 http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=94711&highlight=dvd5 http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=86397&highlight=dvd5 Gebruik volgende keer ff de zoekfunctie! :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...