Ga naar inhoud

Muziek Server (meerdere dolby surround sets op een PC)


Aanbevolen berichten

Leuke uitdaging: Men neme 1) Een flinke PC 2) Bekabeling (glas/coax) naar verschillende ruimtes (8) in het huis; 3) In iedere ruimte dolby surround versterker (Yamaha RP-200), heeft coax/optische dolby digital ingang. 3) In iedere ruimte bekabeling naar 4 punten (surround) met surround setje, aan te sluiten op de surround versterker. ??? Hoe stuur ik nu vanuit een PC (muziekserver) de verschillende surround versterkers aan??? - Een audio kaart met meerdere dolby digital uitgangen niet gevonden. - Een soort multiplexer/versterker die een dolby digital signaal 8 keer versterkt. Wie kan mij helpen??
Link naar reactie
Ik weet niet of ze bestaan, maar zoek naar een splitter voor de coax-optische kabel. Dus van je pc met coax naar de splitter en van de splitter coax naar de receivers. Je hebt dan in elke ruimte hetzelfde geluid. Dat wil he toch ? :lol: Goedkope tip, hoef je niet te bekabelen en zoveel surround versterkers te kopen. Men neme een goede surround receiver met aktieve subwoofer van 400 watt, front luidsprekers van 600 watt sinus en surround boxen in die klasse. Zet het geluid op een bioscoop sterkte en alle kamers hebben surround geluid [b:1a3db90128]inclusief de hele wijk [/b:1a3db90128]:wink: :wink: lol :wink: :wink:
Link naar reactie
[quote:1e3e05b82e="Garpie"]Oplossing een is een mogelijk, maar waar te koop?! Oplossing twee heb ik al (1000W) echter de hoge tonen klinken niet overal even goed :evil:[/quote:1e3e05b82e] Zou bij de betere electronica zaak kijken, die kunnen wel meer vertellen en evt voor je bestellen. Misschien hebben ze wel een betere oplossing Succes ermee :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...