Ga naar inhoud

is deze configuratie geschikt voor afspelen dvd?


Aanbevolen berichten

Hoi, Mijn configuratie is: Athlon 1800+ (1533 Mhz) Gigabyte GA 7VAX mobo (sound onboard) 256 Mb ram Nec 1100 dvd brander/speler Win98 OSR1 Moet ik hiermee zonder haperingen e.d. dvd's kunnen afspelen? Ik heb tot nu toe met diverse software dvd-spelers problemen: haperingen in beeld, grotere haperingen in geluid, vastlopende speler. Is hier iets zinvols over te zeggen? rob
Link naar reactie
Met zo'n computer moet je DVD's feilloos kunnen draaien. Ik kan ook DVD's zonder haperingen afspelen (zie specs onderaan), dus dan moet jij het zeker kunnen... Als de DVD's niet goed draaien, dan is er toch een ander probleem. Welke programma's heb je geprobeerd?? Ik gebruik PowerDVD en dat werkt heel goed...
Link naar reactie
Ik had geprobeerd: VLC MaximusDVD WinDVD CoolDVD daarvan deed alleen CoolDVD het, maar enkel een korte tijd (shareware). De andere drie hadden problemen of wilden nauwelijks starten. Nu heb ik DirectX8 geinstalleerd, het maakt een groot verschil: VLC wil nu een hele DVD afspelen; WinDVD doet het ook goed (maar 5 minuten wgs. shareware). Er zit nog *iets* kraken in de sound, maar dat kan ook van de soundcard zelf of van interferenties met andere componenten (storingen) komen ? (ik heb wel de nieuwst beschikbare driver van VIA geinstalleerd; dit maakt geen waarneembaar verschil rob [/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...