Ga naar inhoud

Problemen met 4x branden Sony DRU-500a


Aanbevolen berichten

:evil: Regelmatig kom ik op internet opmerkingen tegen van Sony gebruikers die niet op 4 speed kunnen branden. Ik had tot voor kort geen problemen. Zelfs wordt er op diverse forums gemeld dat branden op 4 speed eerst wel lukte en later niet meer. Dit is nu ook bij mij het geval. Ik heb Sony support gebeld via www.sonydvd-link.com dit is de officiële site voor de Europese markt. Hier wist men mij te vertellen dat de firmware die via andere Sony site's worden aangeboden niet geschikt is voor de Europese branders. Op dit moment schijnt er zelfs een beta firmware getest te worden in Japan. Niet duidelijk is wanneer deze uitkomt. Tot die tijd zullen de Sony gebruikers moeten wachten met hun probleem. Sony is namelijk niet bereidt om dit probleem bij mijn brander te herstellen, ook niet tegen betaling. Dus niet updaten via www.sony.com dit kan namelijk voor problemen zorgen. Vreemd trouwens dat lang niet iedereen deze problemen heeft. Slechte service van Sony dus. Hopelijk melden meer gebruikers met problemen dit via Sony en wordt e.e.a. hierdoor versneld. Groet, Harry
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...