Ga naar inhoud

DVD-Video branden, maar hoe?


Aanbevolen berichten

Ik heb laatst een dvd+rw gekocht, met Nero als software er bij, maar nu zijn de licensies van dat programma te beperkt om een avi als een echte DVD te branden (handig he, daarvoor hebben we dat ding nou juist gekocht). Weet iemand een programma die dat wel kan, zonder dat ik eerst licensies hoef te vergaren, of een key moet kopen? En weet iemand toevallig of een DVD+R gelezen kan worden door een stand-alone DVD-player die [i:c2d007084f]geen[/i:c2d007084f] CD-R kan lezen? (alleen genuine CD's dus)
Link naar reactie
Veel makers van software leveren zogenaamde 'trial' versies. Hiermee kun je vrij de software, vaak zonder beperkingen in de functionaliteit, proberen. Zoek eens op het internet naar programmatuur voor het samenstellen van dvd's, de zogenaamde dvd-authoring programmatuur. Een bekende fabrikant is Ulead ( www.ulead.com ), misschien dat je iets hebt aan hun trials.
Link naar reactie
Soms zit er bij de videokaart (zoals mijn Geforce MX460 kaart) software om de AVI in het juiste Dvd formaat (Winproducer) te krijgen. Verder zat er video bewerkingssoftware bij mijn fototoestel/webcam. Voor het branden weet ik zo geen gratis oplossingen. Nero Express vond ik zelf ook te beperkt, de updates veroorzaakten ook nog een crash. Dus toch maar wat anders gekozen: Easy CD+Dvd Creator 6.0
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...