Ga naar inhoud

stotterende avi's


Aanbevolen berichten

ik heb verschillende avi-file's die na een tijdje beginnen te 'stotteren' schokkende beelden en soms geluid. Als ik de film opnieuw opstart en begin op het punt waar het begon te stotteren is er niks aan de hand (voor een tijdje) dan begint het weer. weet iemand hoe ik dit kan oplosssen? ter info: mijn computer: amd2100+ en ik heb SLD codec pack geinstalleerd bedankt voor jullie reakties mv. groeten
Link naar reactie
Probeer het eens met een andere speler, misschien doet ie het dan wel. En je zou ook kunnen proeren om dat codec pack eraf te gooien, daar zitten zoveel overbodige codecs in. Dus als je die toch niet gebruikt kun je ze net zo goed kwijt zijn. Belangrijk is dat je de volgende codecs hebt, die worden het meest gebruikt. divx ( momenteel 5.05 is uit) xvid ac3 decoder Als je die hebt kun je vrijwel alle files die je download gewoon afspelen Die codecs kun je allemaal vinden op www.divx-digest.com succes ermee
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...