Ga naar inhoud

wat is de beste geluidskaart wat onder de €35,- kost


Aanbevolen berichten

In je [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=582462#582462]andere topic[/url] vraag je [quote:d425a1df21]is deze Hercules 5.1 geluidskaart goed of is deze helemaal niet goed /? ?? //\\\[/quote:d425a1df21]Het antwoord is: Welke hercules 5.1 kaart? En nogmaals, welke features wil je? EAX is een geluidsstandaard, maar A3D ook bv. Of wil je ook EAX 2.0? etc. etc. Specificeer dus eerst: - Wat je met die kaart wil gaan doen (muziek luisteren, evt. [b:d425a1df21]maken?[/b:d425a1df21]) - Wat je aan features wil hebben - Hoe hoog je de eisen stelt.
Link naar reactie
Als je alleen EAX ondersteuning eist en je wil alleen maar games spelen is de kaart waar Gerben op wijst een prima kaart. Die Hercules 5.1 kaart uit je ander topic is denk ik wat multifunctioneler dan de Soundblaster kaart van Gerben, die ondersteunt idd 5.1 geluid en naast EAX ook A3D (ook voor spellen) Nadeel is alleen dat de geluidschip (CMI 8738) daarop waarschijnlijk net wat minder goed klinkt dan die op de soundblaster.
Link naar reactie
Het ligt eraan war je belangrijker vind. voor muziek ben je beter af met de soundblaster, maar voor de games die je speelt zoals je al aan gaf, zou ik toch die andere nemen. Zelf zou ik door sparen voor de soundblaster audigy 2. je hebt een simpele versie daarvan al voor 89 euro. Die is goed voor zowel games als muziek. Maar het hangt er natuurlijk van af wat voor een waarde je hecht aan geluid. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...