Ga naar inhoud

Nieuwe geluidskaart en speakerset.....maar welke???


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben van plan om een nieuwe geluidskaart en speakerset te kopen. Ik ben nu in het bezit van een soundblaster live! 1024 met een soundworks 4.1 speakerset. Ik ben echt een geluidsfreak en wil graag mijn mp3's in 5.1 kunnen beluisteren. Ook voor dvd en games vind ik het geluid heel erg belangrijk. Ik zit dus te denken over een soundblaster audigy. Maar dan heb je een audigy 1 en een audigy 2. En dan ook nog een player en platinum versie. Wat zijn de verschillen tussen deze kaarten? Ik wil niet al te veel geld uitgeven en ik wil alleen mooi geluid en alles in 5.1. Verder de speakerset: Ik wil een 5.1 setje met heel erg goed geluid. Moet ik dan een digitale set nemen? Ik zit te denken aan de inspire 5.1 5700 of de megaworks 550. Wat is het verschil tussen deze 2 en zijn ze nou allebij THX? Ik hoop dat iemand mij wat meer kan vertellen over deze geluidskaarten en speakersetjes. Alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote:543371ea7e="Issy_X"]Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het mogelijk was om een stereo signaal te veranderen in een 5.1 signaal.[/quote:543371ea7e] Kan inderdaad vaak wel, maar zoals gezegd wordt het er niet beter op. Iets wat MP3 niet heeft, namelijk 5.1, kun je niet zomaar tevoorschijn toveren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...