Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo, ik ben op zoek naar een programma dat backups kan maken van mijn dvd's, (van orginele dvd naar DVDr) weet iemand een goed programma hiervoor? Ik wil graag (als het kan) de backup op 1 DVDr cd zetten, incl. ondertitels, dolby geluid. (als je het geluid niet dolby kan kopieeren dan is dat niet noodzakelijk) ik hoop dat jullie me aan zo'n programma kunnen helpen. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Link naar reactie
Hoi, Ja, je kunt met onderstaande programma's een perfecte kopie maken van alle DVD-5/9 zonder enig probleem. DVDDecrypter > Haalt de nodige info van DVD-5/9 decrypt deze naar HD. DVD2One > Comprimeert info naar HD. Copy2DVD > Maakt van DVD2One info weer een afspeelbare DVD inclusief audio tracks en ondertiteling! Mzzl. Eric
Link naar reactie
[quote:69412b0568="@ministrator"]Hoi, Ja, je kunt met onderstaande programma's een perfecte kopie maken van alle DVD-5/9 zonder enig probleem. DVDDecrypter > Haalt de nodige info van DVD-5/9 decrypt deze naar HD. DVD2One > Comprimeert info naar HD. Copy2DVD > Maakt van DVD2One info weer een afspeelbare DVD inclusief audio tracks en ondertiteling! Mzzl. Eric[/quote:69412b0568] of dvdxcopy is ook een 1 op 1 en kopieert alle dvd's! ook beveiligde gewoon ff zoeken met google of kazaa
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...