Ga naar inhoud

[XP] koptelefoon direct op cd-rom inprikken


Aanbevolen berichten

in de oude windowsversies (3.x 95) kon je altijd koptelefoon direct op cd-rom inprikken zonder mediaplayer een cd afspelen. Ik probeer dit nu ook binnen XP, maar die Mediaplayer vangt alles af. Ik heb geen zin steeds plugs van geluidskaart en koptelefoon om te steken, nee gewoon snel even inprikken en afspelen. Kan dat?
Link naar reactie
[quote:d8892a4664="The Curse"]in de oude windowsversies (3.x 95) kon je altijd koptelefoon direct op cd-rom inprikken zonder mediaplayer een cd afspelen. Ik probeer dit nu ook binnen XP, maar die Mediaplayer vangt alles af. Ik heb geen zin steeds plugs van geluidskaart en koptelefoon om te steken, nee gewoon snel even inprikken en afspelen. Kan dat?[/quote:d8892a4664] Dus je wilt je koptelefoon aan de voorkant van de cd-rom speler erin pluggen en dan op de play knop drukken ofzo? Wellicht dat autorun aan staat. Zodra je de cd erin doet, start dan Windows mediaplayer op? Het kan ook zijn dat zodra je in Windows verkenner naar de cd-rom speler toebladert dan dan het afspelen stopt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...