Ga naar inhoud

van 3x avi naar 1x avi


Aanbevolen berichten

DIvX-avi's samenvoegen met Nandub Start het programma Nandub druk Control-O (of menu File - Open video file) om het eerste AVI-bestand te laden. menu 'File' - 'Append AVI segment' (kies het 2e bestand) menu 'Audio' -> 'Direct Stream Copy' menu 'Video' -> 'Direct Stream Copy' menu 'File' -> 'Save AVI' en bewaar het samengevoegde bestand. enkele minuutjes geduld... Vergeet niet dat je ook de eventuele ondertiteling, als deze in aparte bestanden staan, zal moeten samenvoegen!! Bron: Sectie B & D http://users.pandora.be/sectie/
Link naar reactie
Dit heb ik ook weleens gehad bij het samenvoegen... Lopen de beelden wel vloeiend in elkaar over (tussen de verschillende stukken film) of zie je daar overgangen? Bij mij was het namelijk het geval dat er in de overgangen een paar frames extra waren toegevoegd (vraag me niet waarom), daardoor liep het geluid en het beeld niet meer synchroon...
Link naar reactie
Sorry voor de late reactie, ik moest een paar dagen weg! Ik heb het samenvoegen van 2 avi bestanden opnieuw getest met nandub alleen deze keer met 2 andere bestanden en dat ging probleemloos! Waarschijnlijk zijn die 3st avi bestanden van de vorige try-out niet helemaal goed geweest! In iedergeval bedankt voor jullie tips en reacties!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...