Ga naar inhoud

DVD+RW branden lukt, DVD+R niet???


Aanbevolen berichten

Kep een Aopen DVDRW2412Pro onder WinXP met Nero brandsoftware. Laatst heb ik een DVD+RW gebrand om te kijken of dat allemaal goed ging en om te kijken of die werd afgespeeld op m'n Huis DVD speler. Alles OK. Met dezelfde instellingen heb ik dezelfde film op een DVD+R geprobeerd te branden. Ik kreeg een melding over multisessie branden. Niets van aangetrokken en het brandproces gestart. Na enige seconden zootje foutmeldingen en DVD+R verpest. Nog een keer geprobeerd met een nieuwe DVD+R maar nu het vinkje aangezet bij DVD sluiten. Weer direct na het begin een melding: SCSI/IDE command aborted. Het balkje Gebruikte leesbuffer ging direct naar 0 en het balkje eronder naar 100%. Het branden leek echter door te gaan en na ca. 10 minuten kwam er na de SCSI/IDE melding een melding: Bezig met genereren van dvd borders met hoge compatibiliteit. Het blokje op m'n taakbalk geeft na 18 minuten 300% aan. Uiteindelijk na 25 inuten verschijnen de volgende foutmeldingen: Logical Unit not ready, operation in progress Kon einde Disc-at-Once niet uitvoeren Command sequence error Kon EndSessie niet uitvoeren Brandproces mislukt met 2.4x (3.312kB/sec) (en weer DVD verpest) Vreemd genoeg was het vinkje bij DVD sluiten weer weg... Ik heb de logfile ook maar even gesaved. Weet iemand nu al wat ik fout doe? :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...