Ga naar inhoud

Creative megaworks 5.1 thx


Aanbevolen berichten

hoi, ff een vraagje... Ik wil nieuwe pc speakers kopen alleen zit te twijfelen tussen de creative inspire 6700 (6.1) en de creative megaworks 5.1 thx. Eigenlijk wil ik gewoon goed geluid voor zowel games, films en muziek (vooral dat laatste). welke set zouden jullie adviseren.... (max. prijs rond 300 euro) :wink:
Link naar reactie
De Megaworks behoren echt tot een andere klasse vergeleken bij de Inspires. Inspires zijn meer bedoeld voor gebruikers die goed geluid willen, maar niet al te veel willen neertellen. Zij die hun muziek en films dus liever in de woonkamer met een hifi-setje beluisteren zullen eerder geneigd zijn deze aan te schaffen. Goed, maar zonder al te veel franje. De Megaworks daarentegen zijn voor gebruikers die veel muziek draaien op hun PC, spelletjes spelen en films bekijken, en daarbij ook zeer goede kwaliteit eisen - qua helderheid, frequentiebereik EN volume. Vooral met muziek steekt deze set met kop en schouders uit boven de Inspire-serie. In sommige opzichten kan het zelfs de strijd aan met de doorsnee hifi-installatie. Voor multimedia speakers zegt dit toch al heel wat. Ik heb beide sets, en ik moet zeggen: als geld geen kwestie is, neem dan de Megaworks. Je zult er geen spijt van krijgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...