Ga naar inhoud

welke audio set voor pc?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb nu een goedkoop setje van MSTech 5.1 boxen en soundcard. Alleen nou wil ik binnenkort me kamer een beetje gaan verbouwen en ik heb een gaatje (gat ;)) gevonden waar ik denk ik nog wel een mooie soundcard en een mooie boxenset van kan kopen. Het is de bedoeling dat ik de boxen om me heen kan hangen en dan ik mijn dvd er op kan aansluiten zodat ik er ook 5.1 geluid uit krijg bij een filmpie :) maar dat zullen we ze wel allemaal hebben. Budget is dus niet echt belangrijk, met een grens van ongeveer 400 euro of zo :)
Link naar reactie
[quote:2a535dd49c="gerben"]Hoezo alleen naar Creative? Die maken ook best bagger hoor. Ik zou vooral ook even naar de Logitech Z680 kijken, en dan gewoon een Audigy 2 kaart erbij. Kun je je moeilijk een buil aan vallen.[/quote:2a535dd49c] wow, dies wel heeeeel duur ;)... ik had idd al naar de creative gekeken... de platinum ex met die 6.1 set... weet iemand trouwens waarom de 5.1 set duurder is dan de 6.1, van creative??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...