Ga naar inhoud

TV tool niet met MX440


Aanbevolen berichten

[quote:2b6d2d1aeb="Johnny321"]Het ligt aan je tv. Tvtool kan niet alle tv's van beeld voorzien, waarom precies weet ik niet, maar als de tv een chip heeft die niet door Tvtool wordt ondersteund, krijg je uiteraard deze melding. Koop een andere tv, of wacht tot Tvtool je chip ondersteund.[/quote:2b6d2d1aeb] Ik denk dat je 'videokaart' bedoeld in plaats van 'tv'. :-) lol
Link naar reactie
[quote:2ac0557227]Johnny321 schreef: Het ligt aan je tv. Tvtool kan niet alle tv's van beeld voorzien, waarom precies weet ik niet, maar als de tv een chip heeft die niet door Tvtool wordt ondersteund, krijg je uiteraard deze melding. Koop een andere tv, of wacht tot Tvtool je chip ondersteund. Ik denk dat je 'videokaart' bedoeld in plaats van 'tv'. lol[/quote:2ac0557227] Ik wist niet dat de MX440 niet wordt ondersteund door Tvtool. dacht dat het bijna hetzelfde was dan de MX400, die ik heb, maar dan iets sneller. Mijn excuses voor het foute antwoord.
Link naar reactie
[quote:7086753369="PCwizz"]Tot mijn verbazing werkt TV tool niet met mijn A-Open MX440 kaart.Krijg de melding TV Chip niet gevonden, en die zit er wel degelijk op, en TV out werkt wel ? Wat is dat nu weer ?[/quote:7086753369] Bedankt jongens, met de laatse Nvidia drivers is het op de TV nu goed te bekijken, wel jammer van TV tool.
Link naar reactie
Wat jeroentje heeft gelezen, heb ik ook gelezen op de website van tvtool. De gf4 mx440 heeft geen aparte tvchip. In plaats daarvan is een kostenbesparende tvchip in de videochip geïntegreerd. (Als ik het goed heb begrepen, tenminste). Waarom geven ze die info toch niet vrij? Zou nvidia bang zijn dat concurrenten met die specificaties terrein zouden kunnen winnen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...