Ga naar inhoud

asus a7n8x en Audigy Player


Aanbevolen berichten

Vraagje... sinds kort heb ik een a7n8x deluxe bordje en vroeg me af of het nut heeft de audigy player te installeren aangezien de deluxe versie toch een redelijke soundchip onboard heeft. En kan ik ze beide tegelijk gebruiken met bijv visiosonic pcdj ? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb de soundkaart erin gestoken en dan werkt niks ....ik moet dan eerst in apparaatbeheer één van de twee uitzetten voordat ik geluid krijg na een reboot...ligt het er aan in welk pci slot je de kaart steekt? Graag jullie mening. Asus A7N8X Deluxe, AMD XP 2200+ , 2xinfineon 512 ddr 333 , AOpen Gforce4 ti 4200, Plextor 48x24x48, Maxtor 80Gig 7200, Thermaltake XaserIII v1000, TSP TRIFAN 350 Watt ---------------------------------------------------------------------------------- A computer with microsoft is just like a house with airconditioning.... "Everything is fine 'till you open windows......."
Link naar reactie
Je zult volgens mij het onboard geluid in je bios of je apparaatbeheer moeten uitschakelen. Tenminste ik verwacht niet dat ook maar een van de twee er op berekent is dat er meerdere geluidskaarten aanwezig zijn. Dat soort dingen verwacht ik eerder bij professionele kaarten te vinden ... En zoals je zelf al zegt : je hebt al fatsoenlijk geluid ... dus waarom die audigy ? Dan had je beter een moederbord zonder geluid kunnen kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...