Ga naar inhoud

beweging en webcam


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik wil een webcam aanschaffen maar ik vraag me af of het volgende ermee kan. Ik wil nl. de webcam boven op mn monitor plaatsen of ergens boven in een hoek v/d woonkamer. Aangesloten op mn PC vraag ik me af of het mogelijk is de webcam alleen beweging te laten registreren met mn PC. Dus alleen als er verandering in beeld optreed ofzoiets (ik weet niet hoe zoiets werkt), iets gebeurt dat de webcam/pc alleen dán wat beelden registreerd (opneemt), totdat er weer niet veel meer gebeurt en de webcam/pc weer in een standby pause/rec-toestand komt. Het zou erg handig zijn denk ik. Het zou ook veel ruimte schelen op m,n HD neem ik aan. Er is vast wel iemand die weet of dit kan of hoe, mischien alleen met een bepaalde webcam, of kunnen alle webcams dit. Of is er speciale software daarvoor? groetjes, daniel
Link naar reactie
Het gaat om de software, bv. WebcamXP pro kan dat. Mijn Philips Vesta webcam heeft er ook software voor. Het is dus met iedere camera mogelijk maar als je slim bent koop je natuurlijk gewoon een webcam waar de software bij zit. ik denk dat de meeste webcams die boven het niveau van 3 tientjes liggen dergelijke software er wel bij hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...