Ga naar inhoud

Vastleggen TV-kanalen


Aanbevolen berichten

[quote:5dd591bf87="Borry"]Moet je dit ff lezen, werkt bij mij goed. http://www.hauppauge.com/html/wtv2kapp.htm#SAVCHAN[/quote:5dd591bf87] Borry, Bedankt. Het is gelukt. Ik heb overigens ook meteen Radio uit het betreffende registry-onderdeel geexporteerd naar een bestand. Daarin zijn namelijk de presets voor de radio vastgelegd.
Link naar reactie
[quote:3c870c5851="Borry"]Moet je dit ff lezen, werkt bij mij goed. http://www.hauppauge.com/html/wtv2kapp.htm#SAVCHAN[/quote:3c870c5851] Borry, Weet jij misschien ook hoe ik in WinTV 2000 de kanalen in een andere volgorde kan zetten. Ik kan daarvoor binnen het programma nergens een optie vinden.
Link naar reactie
Hoi berto, Dat is bij Hauppage een beetje wazig. Als je wintv2000 wilt wijzigen moet je in wintv32 de channels op preset mode zetten. Dit kan niet in wintv2000 en volgens mij is dat een bug. wintv32-> configure-> channels-> presetmode. Dan in de suite manager klik op recorder en je kunt de kanalen verplaatsen. als je dan wintv2000 opstart zijn je kanalen ook verplaatst, ze gebruiken namelijk de zelfde tabel. Als wintv32 in preset mode staat kun je in wintv2000 in de "suite" het zelfde doen.
Link naar reactie
Hoi berto, Dat is bij Hauppage een beetje wazig. Als je wintv2000 wilt wijzigen moet je in wintv32 de channels op preset mode zetten. Dit kan niet in wintv2000 en volgens mij is dat een bug. wintv32-> configure-> channels-> presetmode. Dan in de suite manager klik op recorder en je kunt de kanalen verplaatsen. als je dan wintv2000 opstart zijn je kanalen ook verplaatst, ze gebruiken namelijk de zelfde tabel. Als wintv32 in preset mode staat kun je in wintv2000 in de "suite" het zelfde doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...