Ga naar inhoud

Ik kom er echt ff niet meer uit..


Aanbevolen berichten

beste mensen dit is de situatie. ik heb een Creative Audigy Player, een Pioneer DCS-303 home cinema set, en een Hauppauge WinTV-PVR-250 kaart. De Pioneer is aangesloten (ViVo) op de videokaart, de audio van de TV-kaart wordt intern doorgelust naar de geluidskaart. Nou bedacht ik me laatst, dat een Hauppauge WinTV-Theater logischer is in combinatie met de Pioneer set. Maar dan is het dus ook logischer om (b.v.) een Audigy 2 te nemen, die Dolby en Surround en 5.1 en die shit ondersteunt, met een S/PDIF en zo. nou heb ik dus de volgende vragen 1. wat heeft een WinTV Theater precies voor voordelen t.o.v. de huidige PVR? 2. is een Audigy 2 een logischer keus voor m'n Dolby set dan de huidige Audigy 1? 3. even aangenomen dat ik de Pioneer set heb, de Audigy 2, en de WinTV-Theater...hoe sluit je dat in godsnaam allemaal op mekaar aan? gaat er een optische kabel van de S/PDIF van de geluidskaart naar de Optical In van m'n Pioneer? moeten er geen kabels van de Pioneer naar de Audigy om de 5 speakers aan te sturen? kortom..ik snap et allemaal ff niet meer..kan iemand het logisch en overzichtelijk uitleggen? bij voorbaat dank Ruud
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...