Ga naar inhoud

d: schijf (cd rom) weg


Aanbevolen berichten

Ik starte vandaag mijn computer op en zag tot mijn verbazing dat bij 'deze computer'mijn d-schijf dus de cd-rom speler (tevens dvd) weg was. Na wat proberen stond er ergens dat er iets aangepast was in het register en dat daardoor het apparaat niet werkt. Weet iemand wat ik er aan kan doen om hem weer operationeel te krijgen, ik heb hem al een keer verwijder uit apparaatbeheer en weer geinstalleerd maar dit hielp niks. Ik heb recentelijk wel een virus gehad (win32.parite.b) maar mijn virusscanner heeft die volgens mij wel helemaal verwijderd. Help-ik mis mijn cd-rom speler!!!
Link naar reactie
[quote:1134c9b293=""G""]Waar kan ik die f-prot vinden?[/quote:1134c9b293] http://www.f-prot.com/products/corporate_users/dos/ Voor de duidelijkheid nogmaals; het is een DOS applicatie die je bij voorkeur ook onder DOS start. Dit geeft Windows virussen niet de kans het programma te infecteren. Dan kun je het beste booten met een opstart diskette. Nadeel aan DOS is dat je geen NTFS partities op je HD kan lezen.
Link naar reactie
Ik heb geprobeerd het stuurprogramma bij te werken met drivers van driverguide.com maar toen verscheen dus de melding waar ik het al eerder over had: Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens ovolledig of beschadigd zijn (code 19) Hopelijk gaat er nu bij iemand een lampje branden en anders wordt het format c: voor mij
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...