Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Alles is mij gelukt dankzij jullie dames en heren maar nu komt de volgende probleem ik krijg op mijn tv mijn computer beeld in kleur die ik eerst niet kreeg maar nu als ik een film opstart zie ik op mijn pc wel de film maar op mijn tv zie ik waar ik die film moet zien zwart beeld. waar ligt dit aan want ik wil heel graag films op mijn breedbeeld tv zien. help!!!!!!!!!!!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Tv tool werkt alleen met geforce En ik neem aan dat je met je ati 9500 ook wel met je driver tv-out kunt instellen. Dat heeft niets te maken met het zwarte beeld. Je moet even je hardware versnelling een stuk lager zetten. Dan krijg je wel het gehele beeld naar je tv. Zit onder beeldschermeigenschappen en dan instellingen en geavanceerd. Dan de tab problemen oplossen.
Link naar reactie
Zorg dat je (relatief) nieuwe catalyst drivers hebt, en dan bij je opties in de tab 'overlay/overlapping' op 'opties voor kloonmodus' klikken en dat staat daar standaard op 'standaard' (duh...), zet 'cinema/theatre' om de film op volledig scherm te krijgen, zet op 'overal identiek' als je bijvoorbeeld een filter over je film gebruikt of als je de grootte van het beeld op je tv zelf wil instellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...