Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Die is voor zover ik weet niet regelbaar. Ik heb zelf zo'n systeem A2.3/00 (nummer code aan de onderzijde). Maar de mijne werkt niet goed. Als ik het geluid zo'n 20 minuten vrij hard zet, dan gaat de versterker luide tikken produceren. Nader onderzoek leerde me dat dit werd veroorzaakt door een interne temperatuur beveiliging die niet eens in de specificaties voorkomt van het component staat dat te heet wordt na stevig gebruik. Dat betekent voor jouw dat ikzelf het ontwerp al heb uitgeplozen. Op zich is het ontwerp vrij eenvoudig aan te passen, maarre, ik weet dus niet of je technisch bent, zodat je dat zelf kan aanpassen. Laat me weten als je meer wilt weten.
Link naar reactie
Ik heb het deze week heel druk, maarre ik zal de schets die ik heb gemaakt, naar je opsturen als ik een gaatje zie. Om de bas box te openen heb je overigens wel een torx schroevendraaier nodig. Het type dat ik nodig had, kon ik niet kopen. Dus heb ik van een daarvoor geschikte torx schroevedraaier het handvat verkleind. Het is maar dat je dat alvast weet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...