Ga naar inhoud

Ulead DVD pictureshow 2, hoe werkt het?


Aanbevolen berichten

Ik heb 50 foto's naar de onderste balk getransporteerd. Hoe kom ik in deze balk bij de laatste foto's? Ik kan wel de schuif heen en weer doen, maar alleen de eerste foto's uit de reeks zijn zichtbaar. Ik kan eigenlijk geen tekst toevoegen aan het merendeel van de foto's, omdat ik deze niet kan selecteren, evenzo niet de automatische fade-out toepassen. Wel kan gebruik maken van foto-options en kan ik in het daartoe bestemde venster foto's verplaatsen, na aanklikken van de button met 1, 2, 3 erop. Ik wil dus een slideshow maken. Wat doe ik fout? Jan K.
Link naar reactie
Ondertussen heb ik hetzelfde programma op een PC geinstalleerd met een Celeron 366 processor met Aopen mobo en daar werkt het prima. De PC waar hij niet op werkt is een AMD Athlon 1600+ XP en MSI mobo. Beide PC's werken met WIN 98 SE en hebben beiden intern geheugen van 256 MB. Rara hoe kan dat?
Link naar reactie
Bedankt voor de reaktie. Ik heb het programma al meerdere malen geinstalleerd. Alsmede de trialversie van 15 dagen. Echter, deze werkt ook niet zo als het hoort. Maar zo heb ik nog een programma, Winedit, ter ondersteuning van mijn Videomouse-Fun, dat ook niet werkt op deze PC, maar wel op de Celeron 366. Ik ben voornemens, om een PCTV kaart aan te schaffen. Maar met de huidige ervaringen ben ik daar nu wat huiverig voor. Zou er een relatie kunnen liggen met de gebruikte processor, eem AMD XP1600+? Omdat de Celeron dus geen problemen geeft. Video's afdraaien op de AMD gaat goed.
Link naar reactie
En ja hoor! Na installatie van Iphotoexpress ook van Ulead, werkt de Pictureshow niet meer. Ook niet na de-installatie van Iphotoexpress. Lekker handig. Ik meerdere installaties op diverse partities geprobeerd, helaas. Toen de Ghost met schone WIN 98 teruggezet en Pictureshow geinstalleerd en hwet werkte weer. Ik heb de slideshow afgemaakt en gebrand en de oude Ghost weer teruggezet. Het werkt, maar omslachtig. Heeft iemand nog een alternatief? Of mogelijk een ander programma om een slideshow te maken met achtergrondmuziek.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...