Ga naar inhoud

AVI kan ik niet afspelen


Aanbevolen berichten

Ik had ook de mediaplayer 9 geinstalleerd en bij mij was het zo dat als ik geen filmbestand kon afspelen hij ging zoeken naar de juiste codec eerst gaf hij aan dat ie hem niet kon vinden en toen probeerde ik het bestand nog een keer af te spelen en toen ging hij weer zoeken en installeerde hij de betreffende codec wel. Probeer het eens...... Who Knows.
Link naar reactie
[quote:aeacb99396]welke codec voor welk AVI bestandstype zoek je? Soms vraagt dat 'domme" MediaPlayer naar een codec, maar heb je in werkelijkheid een andere player nodig. Bijvoorbeeld DivX heeft een ...... jawel: DivX player nodig[/quote:aeacb99396] DivX heeft geen DivX-player nodig, als er een DivX-codec is geïnstalleerd, gebruikt WMP die, je hebt toch ook geen 'asf-player', 'snd-player'.
Link naar reactie
sorry pjcdeboer Bij ons zal je dat Nimo Pack en trouwens geen enkel ander codec-pack meer terugvinden. Veel te veel problemen mee. :evil: Je kan veel beter gewoon enkele codecs apart installeren, heb je tenminste meer controle over wat er op je pc gebeurt. En zo veel heb je er trouwens toch niet nodig hoor. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...