Ga naar inhoud

sataliet op tv en pc & draadloos


Aanbevolen berichten

Een vraagje, hoe zit het met het aansluiten van meerdere apparaten (pc's, tv's op een sataliet aansluiting... kan er dan maar een kanaal tegelijker tijd bekeken worden of werkt het helemaal niet... We nemen misschien thuis een schotel en ik zou het ook graag naar naar mijn pc willen laten lopen.. Dit wil ik eventueel doen via een draadloze verbinding, zodat ik op mijn pc tv kan kikjen, maar als ik de boel omplug meteen divx op tv kan kijken. Is dit mogelijk??? Of zit er een max op de schotel van 1 kanaal tegelijkertijd te kunnen ontvangen?????
Link naar reactie
Vraag aan de schotelboer, je hebt LNB's die twee aansluitingen hebben. (geloof max. acht). Je kunt dan op je tv en pc kijken, zonder dat je hetzelfde moet kijken. Je hebt dan wel een ontvanger nodig voor de tv, (zo'n kastje), en je hebt een speciale pci-kaart nodig om satteliet in je pc te kunnen zien (geen tv-kaart,). Daarover zijn recent een paar topics geweest, moet je maar ff zoeken. Ik heb ook een keer in een blad gelezen dat je het met een soort relais kan fixen, maar dan zou ik het niet weten hoe.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...