Ga naar inhoud

DVD speler update


Aanbevolen berichten

Deze eerste topic begin ik met een opmerking en een vraag. De laatste tijd komen er steeds meer DVDspelers uit die mp3 en jpg ondersteunen. Nu zijn dit niet de enige formats in hun soort en deze formats zullen waarschijnlijk ook niet de populairste blijven. Zo is WMA een betere kwaliteit en compressie en deze format zal ongetwijfeld in populariteit toenemen. Ik heb het hier natuurlijk wel over een momecinema DVDspeler. :wink: Nu vraag ik mij af, is de mogelijkheid om jpg en mp3 af te spelen softwarematig of hardwarematig vastgelegd in deze DVDspelers? En het belangrijkste, zijn de drivers te updaten via bv een usb ingang. Of blijf ik vastzitten aan de drivers die er al inzitten. Aangeezien de software ondersteuning continu blijft veranderen zou een te updaten DVDspeler erg handig zijn. Ik zou graag nieuwe en betere media willen blijven afspelen zonder steeds een nieuwe DVDspeler van 250 euro te hoeven kopen.
Link naar reactie
updaten van DVD spelers gebeurd idd niet via usb volgens mij, maar zoals Salseros al zegt via CD-ROM rechtstrreks in de lade. Of WMA "ongetwijfeld" in poulariteit zal toenemen blijft te bezien. Voorlopig hangt Windows Media Player hardnekkig aan haar eigen formaat, MP3 kwaliteit is nog steeds razend populair en wordt steeds beter in kwaliteit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...